Vart tog sommaren vägen...

Efter en tids "depression" tog jag mig i kragen i tisdags, och packade ihop mina kottar, en god vän + ett lånebarn för att dra iväg på playan.
Efter några sekunders velande i rundellen om vart vi skulle åka och doppa oss, styrde vi kossan mot Skärblacka aka reggaetown.
På motorvägen fick min bil en gratis tvätttning i form av en ORDENTLIG skur av så kallade lokalt regn, men väl på plats hade vi solsken....i ca 30 minuter...Sen var det bara att packa ihop både ungar och strandväskor för att fly undan de svarta moln vi passerat på vägen dit.

Väl hemma sken solen som alldrig förr.
Det fanns väl en mening med det hela...att inte stanna kvar på stranden, utan åka hem...

Ibland funderar jag vad det egentligen innebär, att "allting har sin mening"?

För det är väl så...att allting har sin mening...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0